Bloggstressen

Det jag tänker och känner harmonierar inte med det som "kommer ut". Tror jag.
När jag i efterhand läser sånt som jag skrivit på bloggen så avtecknar sej ibland (ganska ofta) nåt "svart".
Visst, visst... Utan svärta, ingen kontrast, men med tanke på hur många procent av dagen som jag har kul, trevligt, roligt osv så vill jag ju inte förmedla nåt/nån jag inte är... Bara så ni vet... Jag vet.

By the way. Det är inte ens ett dygn sedan jag återupptog mitt bloggande. Räkna inläggen, så förstår ni samma sak som jag. Det är inte uteslutande ett uppdämnt behov. Börjar känna av bloggpressen (den som dödar).

Måste skriva. Gärna nåt bitskt eller nåt roligt eller intressant eller spännande... En bra blogg (vilket jag inte alls hävdar att jag har) ska vara lite som ett kinderägg. Bloggen ska överraska, åtminstone ibland.

Känner mej f.ö lite off idag, trots att jag försöker att motverka "offet". Fan vet varför, men den där vinpavan mitt i natten kan nog vara en av "bovarna i dramat". Tror det är därför jag okynnesbloggar. Skriver inlägg på inlägg. Bara för att. Det är lite som att småäta fast man inte är hungrig (vilket jag är bättre på än att blogga).
Jämförelsevis: Det här inlägget är som en hårdbrödmacka med skinka, tomater och en bit paprika (alt. svarta oliver).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0