Ett party att minnas, eller...

Idag är det fredag. Är inte här och nu. Är sen och då...
Till veckan ska jag på fest med Daniel. Det kan vara så att det "bara" är en "bjudning". Vi får väl se...

Ett varningens ord, eller en varningstriangel, kan vara på sin plats. För ett tag sen var det fest i samma krets. Det sammanfattade ordet för den festen var/är: Dekadent. Dekadent så det förslår.
Det knullades på toaletter och våldsduschades mitt i natten. I alla fall ryktas det så. Jag var en ängel, en blind och döv ängel. Såg inget, hörde inget (förrän efteråt). Jag lovar.

Klockan tre på natten ville nån lyssna på Charlotte Perelli och bada badkar. Det hånglades, spelades alldeles för hög musik och fan och hans moster, faster, morbror och brylling. De sista gästerna vacklade hemåt vid sjutiden på morgonen. Parkettgolvet var nerkletat med bland annat vin, öl, sprit, ost, avocado, syltlök, kaviar, tequila, glidmedel, rouge, glitter, mintgelé och diverse snacks.
En hyfsad fest med andra ord. En fest att komma ihåg, eller glömma.

Kommentarer
Postat av: Mulle Meck

Jag kan vara din stand-in. Det låter som en fest i min stil. :)

2008-04-25 @ 19:42:05
Postat av: N

Var jag där? ;)

2008-04-26 @ 17:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0