Hujedamej

Hade jag vetat att mina kläder skulle hämnas, så skulle jag aldrig ha slutat med snus & cigaretter. Det måste nämligen vara det som hänt... Efter avslutat nikotinfrossande, vilket inträdde för en graviditet sedan = 9 månader, så har mina kläder allt mer antagit modell "kroppsstrumpa". Det smiter åt lite varstans, för att inte säga överallt. Min tes är att kläderna i symbios med mitt lustcentra bestämt sej för att hämnas. Om kroppen, som omsluts av kläderna, inte får sin dos av "glädjeämnen", vilket den inte får, så skickar dom ett meddelande (vete fan hur det går till) till textilavdelningen och genast så drar dom åt lite i sömmarna...

Nån osmidig människa försökte påtala att man går upp i vikt när man slutar röka.. *Fnys*... Det kan jag aldrig tro.
För att trösta mej (efter påhoppet från den osmidiga människan) ska jag fira min lördag tillsammans med en flaska vin, några kuddar och ett par mysbyxor, som än så länge, inte är i maskopi med mina övriga klädesplagg. Förmodar att mysbyxorna trivs bättre med alkoholen än med nikotinet, och därvidlag har inga "slutanden" inträtt.

F.ö så har jag spenderat dagen med att se på teater. Det bor allt en liten kulturfjolla i den stora kroppen.

Kommentarer
Postat av: Rongedals

Vin e väl ändå trevligt......oavsett klädsel...

2008-04-27 @ 00:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0