KaaBoomPangKrasch

Hör på Eko-nyheterna att Sverige är ett land där terrorism planeras.
Sverige har blivit en bas för de som planerar våldsoperationer mot andra länder, enligt Säpo.
Framförallt så är det aktioner mot andra länder i Europa som planeras, men om "aktivitet" skulle bli aktuellt för Sverige finns en naturlig infrastruktur. BIG SHIT!!

Det sistnämnda oroar mej.
Terroraktioner i Sverige.

Ojoj!
Aj aj!

Kan "den lilla staden vid havet", där jag bor, bli ett mål???
Vi har ju en del viktiga "mål" som Norrdans, Big Boy och Lidl.

Jag slänger en blick ut genom fönstret. Hmm...
25 meter till Norrdans. 75 till Big Boy. 250 till Lidl.
Det var väl det jag visste... Mitt hus är ett epicentrum,
ett nav, centrum, världens mittpunkt.

Ajaj!
Ojoj!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haft en bra dag så här långt? :)

2008-04-28 @ 13:30:43
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Stefan

Magnus!! Dags o chacka de där spikskorna nu....
Din teori o epicentrum verkar trolig....
Hepp!!

2008-04-28 @ 13:48:06
Postat av: Yonas

Lidl kan dom väl få utradadera? Poff!!

2008-04-28 @ 14:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0