Känd, Britneygalen & falukorv

Hur känd måste man bli innan det får slå slint i skallen?
Hur mycket pengar måste man tjäna innan det är ok att bli helt jävla Britneygalen?

Inte så att jag är varken särskilt känd eller rik, men oavsett det så har jag en tanke om att det vore dags för min del. Jag är lite sugen. Galenskapen lockar.

Vad tror ni om tanken på att gå med i nån kyrka? Nån jättekonstig kyrka som tror och tillber små gröna män från rymden, som inte finns. Eller så får jag inreda mitt hem på nåt befängt sätt, med gladpack och färgglada servetter från Ikea. Nåt måste jag ju göra för att kunna betraktas som galen lokalkändis.

Men jag vet inte riktigt var jag ska börja. Jag jobbar ju hela dagarna så nån minigris, papegoja, eller nåt sånt, har jag inte tid med. Troligen skulle den bajsa överallt. Det skulle se sådär lagomt trist ut när vänner eller andra kommer på besök. Tror jag iaf.

Äh, det blir nog inga galenskaper, och det där med kyrkan vet jag inte heller om jag fixar. Inte efter att "Gud gav Carola först till Runar och sen till Edvard John".
Vad skulle han ge till mig?
Kicki Danielsson?
Jag vågar inte chansa.
Jag har ju ingen falukorv hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0