Coaching x 2

Oh what a day.
Idag hade jag min första session med min nya coach, Agneta. Under två timmar vände vi ut & in på Magstar. Vi snackade bl.a om trygghet, kontroll, integritet, närhet, distans, energi, självtillit och min kärleksrelation. Till mej själv. Jojo... Nu väntar en fortsättning som ska göra mej till en fin människa. Det är på tiden.

Tillbaka på jobbet väntade min röstcoach på att få tukta mej i konsten att andas. Jag är mentalt dränerad. Nu ska jag åka hem och coacha mej själv i vällusten av att titta på film och sippa vin. Jag börjar bli fulländad på det. Åtminstone det senare.

Kommentarer
Postat av: Gustaf G.

tror det är dej förunnat att få slacka. lycka till med utvecklandet.

2008-08-20 @ 18:05:23
Postat av: Peking

Jag skulle också villja ha en personlig coach, men det kostar som f-n. Hoppas du blir nöjd./ Peking

2008-08-20 @ 18:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0