Idag var jag snäll

Torsdag blev dagen för den definitiva återkomsten till jobbet efter semestern. Efter gårdagens mjukstart med jobb i hemmiljö så landade jag på redaktionen. Det var en skön känsla, även om ytterligare fem veckors semester med lätthet hade kunnat inrymmas i mitt lättjefyllda liv. Konstaterade att jag har en hel hög med arbetskamrater som jag saknat. Så gott som alla var på plats. Karin-Kanin, Oscar, Uffe, Myran, "Sune", Perra, Tessan, Stickan, CJ, Jerker och några till. Kul! Dagen till ära bjöd jag på "hembakt" från bensinmacken. Magstar är snäll. Snart är det jul...


Bevis på "godheten".

Kommentarer
Postat av: Tomas T

Bra arbetskamrater är inte att förakta, men det "hembakta" var det väl lite si och så med. Hoppas det uppskattades.

2008-08-14 @ 19:57:11
Postat av: kanin

Men åååhhh! Där får man för att man jobbar morgon och missar go-fikat. Suck. Men du kanske är snäll nån mer gång... Kanske till och med innan jul? Snääälla...

2008-08-14 @ 20:52:58
Postat av: Magstar

För din skull ska jag vara snäll minst en gång till före jul. :-)

2008-08-14 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0