Konkav

Känslan är att jag vill be om ursäkt för mitt trötta och mindre frekventa bloggande dom senaste dagarna. Det är ju förstås helt mongo. Förmodar att det är alla snälla kommentarer som påverkar. Men å andra sidan: Vad ska jag be om ursäkt för? Och för vem? I helvete heller, här ska inte bes om ursäkt för nåt. Man måste få vara slapp i bloggfläsket emellanåt. Speciellt när man är mentalt konkav Jag vet egentligen inte hur "mentalt konkav" yttrar sej, men det är helt enkelt en sån vecka. Den går på tomgång och högvarv om vartannat, och måste kryddas med nåt konkavt.

Kommentarer
Postat av: Anna M

Du är underbart konkav och konvex. Enkel, djup och yta. Puss.

2008-08-25 @ 22:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0