Nyss var det lugnt...

Jag är fr o m nu ett projekt. Jag ingår iaf i ett projekt.
Jag kommer att coachas genom livet ett antal veckor framöver.

Terapi är (enkelt uttryckt) ofta ett grävande i orsaker, ett tittande bakåt.
Coaching är med fokus på nutid och framtid. Med tydliga delmål.
Vi, min coach och jag, ska göra problem till möjligheter. Det ni!!

Sitter just nu och tänker på det som kallas "Min Huvudagenda".
När det är klart ska jag ta itu med "Dagens agenda".
Har man inget att göra, så skaffar man sej nåt att göra.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Kan inte jag också få en..... Jag vill också ha ett mål !



//E

2008-08-11 @ 20:17:15
Postat av: Magstar

Ska försöka plantera dej som ett projekt...

Men du ska inte tro det är lätt att hitta mål när någon ber en precisera dom.

2008-08-11 @ 20:30:36
Postat av: E

Jag förstår dig bättre än du kan tro... Jag har suttit halv dan och försökt komma fram till nått form av mål med mitt liv, eller åtminstone med dagen och lätt är det inte...

2008-08-11 @ 20:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0