Parfymavaganza

Usch, nu känner jag mej lite smutsig igen.
Jag kunde inte hålla mej utan var tvungen att köpa ännu en parfym.

Jag vet inte ens hur det gick till, plötsligt stod jag bara där med en ny liten flaska i en käck påse. Visst, jag har varit där med näsan och doftat förr, men eftersom jag inte behöver ännu en doft så hade den vettiga delen av hjärnan hotat parfymdelen i hjärnan med en smäll på pungen med en linjal. Här skulle fan inte köpas nåt.

Men nånstans på vägen måste dock habegärshjärnan och doftcentrat fintat den vettiga delen av hjärnan, för nu sitter jag här med ännu en parfym, en doft, och känner mej smutsig.
Jag är sjuk. På så många sätt.

Kommentarer
Postat av: My

Någon sorts sjukdom är det allt. Haha. En ganska oskyldig sådan.

2008-08-27 @ 20:19:25
Postat av: Kajsa Kavat

Hej Magstar. Efter att ha läst några av dina inlägg så måste jag hålla med. Du är kanske inte sjuk, men halvgalen iaf. På ett kul sätt. Underhållande blogg.

2008-08-27 @ 21:04:52
Postat av: signes mamma

på tal om att vara sjuk! Att som idag köpa pärlplattor för femhundra spänn måste väl göra mig sjukare?! Något jävla grytunderlägg i regnbågsfärger ska jag väl kunna tvinga dottern att göra.

2008-08-27 @ 21:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0