Själslig Plusmeny

Träffade en polare, typ hyfsat ny bekant. Först vin och sen.. Eeeh.. Drinkar... Pratade på som fan om allt som varit de senaste åren, hur illa jag mått ibland och hur bra jag mår nu. Ville väl mest ha nån att prata med, och tvärtom. Trodde jag.

Istället lyckas jag få honom att falla pladask för mig. Har fått sjuka mängder sms idag. Väldigt gulliga. But no, no, no... Hur fan gick det till? Det var verkligen inte min avsikt.

Är den lidande, sargade mediasjälen verkligen så jävla attraktiv för gossar? Tydligen.
Får köra den approachen varje gång i fortsättningen.
Sa han cyniskt.

Kommentarer
Postat av: Raggarn

Alla knep är bra utom dom dåliga. ;-)

2008-08-21 @ 09:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0