Stjärnfall. Igen å igen å igen...

Lugn bara lugn.. Hur ska man hinna med sej?

Tog ett glas vin på balkongen. Såg ett stjärnfall och så som traditionen säger så passade jag på att önska nåt. Kan ju inte säga vad (har hört att då gäller det inte). Efter lite fixande och trixande i köket så upprepades proceduren, dvs vin på balkongen och inom fem (5) minuter fyra (4!!) nya stjärnfall.

Nu jävlar. Ordning på torpet om jag får be. Hade jag vetat det här hade jag skrivit önskelista. Det här börjar nämligen bli löjligt. Kan ju inte önska hur mycket som helst. Är det hallucinationer, eller? Lika bra att ta ett glas till. Blir det inte fred i världen nu så blir det det aldrig. Ooops.. Nu sa jag det.. Satan...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag anade att oron i världen var ditt fel. Hihihi.

2008-08-13 @ 11:57:47
Postat av: Anonym

Jag såg också stjärnfallet. Det var otroligt vackert, men jag önskade inget. Hoppas det inte var din stjärna som föll, MagSTAR. Ha en bra dag.//Oscar

2008-08-13 @ 12:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0