Istället för nåt annat

Tio första
Första bästa kompis: Elisabeth Lundmark
Första bil: Audi 80, en -74:a. Den hölls ihop av klistermärken. Såldes till syrran.
Första kärlek: Jag och Elisabeth gifte oss när vi var 3 år. Bara en sån sak.
Första husdjur: Lord, en engelsk setter.
Första semester: Troligen Gotland, eller Morjärv i Norrbotten.Första chartern gick till Ibiza.
Första jobb: Delade ut Sundsvalls Tidning på söndagar i Stavreviken med kompisen Per.
Första köpta skiva: Minns inte, förmodligen nåt med Sweet.
Första riktiga kärlek: Har inte haft den ännu. Men en gång trodde jag... Äh!
Första piercing: Jag lovar att skaffa en samma dag morsan skaffar sig en svanktatuering.
Första konsert: Troligen nåt på Magasinet i Svall. Houserockers? Bastard?

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Vitt vin och gin igår (inte samtidigt)
Senaste bilfärd: På lunchen idag med Uffe.
Senaste filmen du såg: "Hairspray" m bl.a John Travolta (USCH!!!)
Senaste ringda telefonsamtal: Till Kim
Senaste bubbelbadet: För sisådär två månader sen.
Senaste spelade cd: B 52´s "Funplex"
Senaste kyss: Häromdagen.
Senaste gången du grät: Snörvlar lite nu och då. Senast igår.
Senaste måltiden: Bruna bönor med fläsk.

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nepps
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Har hänt...
Blivit kär vid första ögonkastet: Inte kär, men intresserad.
Fastnat med blicken i någons urringning: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Oh yes
Haft ett one night stand: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: På något sätt har jag alltid menat det.
Busringt till någon: Ja, men det var läänge sen.

Sju saker du har på dig just nu
1. Vita kalsonger
2. Svarta strumpor
3. Grå pikétröja
4. Mörkblåa jeans
5. Svart bälte
6. Vita tygskor
7. Svart skinnpaj

Sex saker du gjort idag
1. Suttit i "möte" med kollegan Håkan och Chef-Perra
2. Ätit med Uffe
3. Förhandlat om ett projektjobb
4. Tjuvrökt
5. Mailat 1000 mail (känns det som)
6. Bloggat

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Min sovrums-Tv.
2. Min iPod
3. Min bil
4. Min Canon-kamera
5. Min dildo

Fyra personer du kan berätta allt för
Njaa.. Där gick jag bet...

Tre val
Blått eller rött? Rött
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips

Två saker att göra innan du dör
1. Acceptera tillstånden
2. Lära mig stå still

En sak du ångrar:
Allt händer av en anledning. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0