Knas i tårkanalen

Kom hem och satte på tv´n.
Det är sommarkväll och jag ser Debra Winger, Jack Nicholson och Shirley MacLaine. Igen. "Ömhetsbevis" är faan inte dålig. Tror det är nåt knas med min kärleksnivå eller nåt sånt. En cynisk idiot har hittat hem, en bitter jävla apa grinar åt allt, och nu råkar en film med Debra, Jack & Shirley få tårkanalerna att fyllas. Jag älskar och jag saknar, mina känslor svämmar över som aldrig förr. Ni känner inte mej. Men jag känner. Och grinar åt allt som rör sej.
Allt är som vanligt. Jävla lipsill.

Kommentarer
Postat av: Håkan

Det är nåt med den här sommaren och tårar.

2008-08-05 @ 23:38:49
Postat av: Anki E

Det är fint att kunna gråta och stå för det.

2008-08-06 @ 00:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0