Bara vara

Helt plötsligt så slog det mej... Jag är en fena på att ha semester.
Jag gör absolut ingenting. Jag vet inte vad klockan är, jag luktar lite svett,
är orakad, har byxor med hål i grenen. Jag bara är.
Jag är faktiskt lite fascinerad över att jag inte blir stressad av situationen.

Just det, jag gjorde ju en grej, typ utflykt. Tog en sväng till havet.
Struttade runt på öde stenhällar tillsammans med en termos,
Frank (ma dog) och bara insöp naturen och havets storhet.
Förstår inte riktigt hur man kan få vara ensam på en sån plats, men
jag var det (nu vet jag vart måsarna inte är). Kom fram till att jag ska rymma till
den platsen fler gånger. Ska man "bara vara" kan man ju vara det på en vacker plats.

Kommentarer
Postat av: Eva- Marie

Det är en gåva att kunna slappna av och glömma jobbet. Ta tillvara din tid.

2008-07-15 @ 16:54:29
Postat av: Timo

Jag har varit ledig i 10 dagar och inte varvat ner än. blir avundsjuk på dej.

2008-07-15 @ 18:38:42
Postat av: Magstar

Tack. jag börjar inse att jag ska njuta så länge jag inte tänker på jobb. Gör det bara lite... :)

2008-07-15 @ 18:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0