Inte allt för välkommet

USCH.. Den kom tillslut. Den där semsterångesten. Men det tog en dryg vecka...
Jag har dränerats på lust och känner frustration inför att inte
ha EN ENDA AKTIVITET inbokad. Inga resor, inga fester. NADA!!!
Rör mej stressat mellan balkongen, sängen, köket och soffan.

Det är nu jag drabbas av att välja. alternativen är två.
1. Tycka synd om mej själv. Deppa ihop.
2. Grabba tag i tillvaron. Hitta på nåt. Bejaka det som bjuds.

Något säger mej att alternativ "2" är det korrekta valet.
Återkommer med rapport.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag tycker det pratas för mycket om vår- och höstdepressioner. Så om du tar en sommardepp så bryter du nya vägar. Du kan deppa, så kontaktar jag Aftonbladet. Vad tycker du?

2008-07-18 @ 14:18:43
Postat av: Annika

Jag tycker precis tvärtom. Du är så rolig och älskvärd. Möt världen!! Kramar.

2008-07-18 @ 17:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0