Nej, inte Lotta Engberg

Det är redan tisdag, t o m snart onsdag, och jag hade ju tänkt berätta lite mer detaljerat om helgen också, men jag känner mej matt och det finns vissa... Hrrrm.. Låt oss kalla det "glömda partier". Kanske är det Parkinson eller Alzhemiers eller nåt? Fan vet.

Men det är en sak som har plågat mig ända sen i fredags. En kompis berättade att hans favoritartist är Lotta Engberg. På allvar!! Lotta är väl helt ok på sitt vis, men ändå. Favoritartist!!!??
Att vi inte delar musiksmak hade jag nog listat ut, men att han skulle vara, mer eller mindre, helt från vettet hade jag inte riktigt räknat med. Jag vet inte riktigt hur vi ska kunna gå vidare efter det här. Funderar på saken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Magstar. Hon är ju så käck och glad!!!!

2008-07-16 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0