Nu jävlar...

Mitt missbruk är ett faktum. Idag hände det.
Efter ännu en dag med svetten som följeslagare så var jag tvungen att gå på stan.
Det var Apoteket som hägrade.
Jag gick med relativt snabba steg mot dom centrala delarna av stan och befann mej
helt plötsligt på Apoteket. Tror ni ja!!! Men icke!!

Jag hade min vana trogen gått på Systembolaget och småhandlat lite av varje, eftersom
jag inte kunde komma på varför jag gått dit.
Väl hemma igen så slog det mej: "Var det inte jag som skulle på Apoteket?"..

I hemmet:
Vin = Ja.
Alvedon = Nej

Kommentarer
Postat av: Hannes

Det kallas sinnesförvirring.

2008-07-25 @ 19:05:58
Postat av: BoyToy

Sjuko! hahahaha

2008-07-26 @ 00:05:32
Postat av: Anonym

Kan AA vara nåt? ;-) Du är rolig du // Pelle

2008-07-26 @ 00:53:41
Postat av: kanin

Aj, aj, aj. Börjarrr. Aaana. Orrråd.

2008-07-26 @ 01:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0