Stora sunkisdagen

Att vakna och ligga kvar för att sedan somna om är skönt.
Att göra det 14 gånger är jätteskönt.
Klockan är 17.50 på eftermiddagen. Jag har inte varit utanför
lägenheten en enda sekund förutom en kortare balkongvisit.
Går omkring som Hugh Hefner i mitt "mansion" iklädd morronrock.
Enda orosmomentet är att nån ska ringa på dörren och "dömma ut"
mej som bedagad samhällsfara. Bäst att låsa...

Men trots njutningen av att inte göra nåt, så är det lite samvets-
krävande, dvs att mot alla s.k "måsten" bara stänga av och slappa.

Gjorde f.ö en god affär igår. Tjänade en skön slant. Åtminstone
delar av sommaren är räddad, men vad det i praktiken innebär har
jag inte tagit itu med. Ännu. Den som lever får se.
Nu måste jag fortätta att göra ingenting. Jobbigt. Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0