Bara 24 dgr kvar

Då vare det klart.
Första semesterdagen genomlevd.
HJÄLP!

Påbörjade semestern några dagar tidigare än beräknat. Fick dåligt samvete av att vara på jobbet, men inte få nåt gjort. Nu är jag hemma och får inte nåt gjort här heller. Luther & Jante firar stora triumfer.

Frågan just nu är vad jag ska ägna min tid åt dom kommande 5 veckorna. Så gott som varenda semesterfirare verkar ha schemalagt varenda minut av ledigheten, bokat stugor, båtresor osv. Men inte jag inte. Nänämensan. Jag väntar i godan ro på nån sorts energi, på ett besök av den heliga spontanitetens moder. Vete fasen om jag tror hon gör entré. Faktum är att vi saktmodiga, lite veliga och tveksamma är undanskuffade. Vi sitter i utvisningsbåset och väntar på att dom som "vet" vad dom ska göra på sin ledighet ska lämna plats. Tror iofs jag överlever eländet, men visst vore det klädsamt med att ha nånting på semesterlistan. Ska tänka ut nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0