Dagens låt

Har en känsla av att något kanske händer idag (jag kanske steks till döds eller nåt) så dagens låt kommer under dagtid, vilket ju egentligen, med tanke på rubriken känns helt naturligt.

And the story is:
Jag nästan plågades under några år. Eller kanske snarare: "Det kan bli för mycket av det goda". Mitt "exx" var, och är, en hängiven Robyn-fan. Så trots att jag inte kunde förneka hennes talang så kunde jag heller inte erkänna fullt ut att jag gillade henne. Spelade in henne på "Bygget" i Åre, för P3-live, för att antal år sen och live var hon ännu bättre än på skiva. Idag är det Robyn som får bjuda på "Dagens låt". En lätt klaustrofobisk skapelse, men iaf... KLICK

Kommentarer
Postat av: Gustaf G.

Robyn är ganska bra, men nu får du överraska med nåt spännande nästa gång. Kram

2008-07-26 @ 14:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0