Usch och fy

Om sanningen ska fram så är det en riktig skitonsdag idag.
Den föregicks av en skitmåndag och en skittisdag.
Det är fjantigt mycket att göra. Det har varit så ganska länge.
Det känns som att det aldrig tar slut. Jag orkar inte ens blogga om eländet.
Som grädde på moset hinner jag inte vara ute och har migrän. Fyy..

Anstränger mej och skriver för att bloggen inte ska somna.
Kanske är det höstens alla influensor som fortfarande spökar, sitter i och
förstärker, för jag känner mig som ett skal med absolut ingenting innanför.
Jag känner mej som ett påskägg utan innehåll. Precis så, faktiskt.
Ser ok ut (?) på ytan, men tomt, tomt, tomt på insidan.
Nu vill jag inte mer. En dryg månad till semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0