Inte helt ok

Jag spelade Lill-babs i programmet idag. Nån önskade: "Gröna, granna, sköna, sanna sommar". Resultat: Jag måste stänga av hjärnan.

Jag har en tendens att få låtar på hjärnan. Det är alltid låtar som jag inte vill ha som fastnar.
Att sitta och sjunga låtar med Lill-babs är inte helt ok.
Mina medarbetare tycker sen tidigare att jag är mongo, att sitta och sjunga med 60-talshurtig röst om sommaren och avsluta med ett "hurra" bättrar inte på ryktet.

Bort, bort, bort. Jag måste lyssna på nåt annat för att få bort den.
Nu, omedelbums!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det finns underökningar och utredningar om allt. Har ingen gjort något om detta? Jag och många andra tror jag har samma erfarenheter som du. Det är alltid låtar man inte gillar som fastnar.

2008-06-11 @ 08:56:31
Postat av: Linda B

Men den är ju faktiskt glad och ganska rolig. Fortsätt sjung tykcer jag.

2008-06-11 @ 09:27:03
Postat av: J

Sjunger man som Lill-babs så är man klämkäck. Nu vet du det. Mongo OCH klämkäck. Hahahaha :-)

2008-06-11 @ 18:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0