5

Det kom ännu en lista som jag, enligt Jonas, "måste" fylla i. Gör väl det då...

5 album i min ipod:

Britta Persson - Kill Hollywood me
Familjen - Det snurrar i min skalle
Adele - 19
Pavlov´s Dog - Pampered Menial
Robert Plant & Alison Krauss - Raising sand

5 filmer jag har sett nyligen:
American Gangster
Sweeney Todd - The demon barber of Fleet street
Plan 9 from outer space
Bristande bevis
Big Fish (igen)

5 trevliga saker som har hänt nyligen:
Jag blev bjuden på en fantastisk kväll med Palle, Lena & Daniel. Fantastiskt!!
Jag fick en hög komplimanger för mitt sätt att vara. "Uppriktig, rak utan att såra. Glad."
Jag har blivit bjuden på två bröllop.
Jag blev ombedd att inreda en kamrats lägenhet och måla en tavla som signatur.
Jag fick löneförhöjning.

5 mp3-filer i min spellista:
Blind - Hercules & Love affair
Have a little faith in me - John Hiatt
Love spoken here - Neville Brothers
Don´t give up - Peter Gabriel feat. Kate Bush
Longing for lullabies - Kleerup feat Titiyo

5 böcker jag har läst nyligen:

Caipirinha med döden - Maria Ernestam
Emma, vem är du? - Calle Ljungström
Anthony Robbins - Din gränslösa styrka
Arne Dahl - Himmelsöga
Täppas Fogelberg - Trött fet & 50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0