Bad hairday... Igen

"Houston.. We´ve got a problem..."

Vet inte vem jag ska anropa. Brukar klippa håret var 3:e vecka. Nu har det snart gått sex (!!) veckor sen jag senast besökte min frisör. Jag kan inte bestämma mej för vad jag ska göra. Jag kan förståss låta håret växa, men mitt hår har aldrig sett ok ut vid längder längre än kortelikort. Funderar också på att klippa mej själv. Lite spännande att köra maskinen på sej själv utan att riktigt se vad man gör. Resultatet blir nog ännu mer spännande. Det känns, tro´t eller ej, lockande. Nästa alternativ är ju att göra som vanligt, dvs ringa frisören och bara fixa till skiten.
Jag ska snart bestämma mej. Det är då jag klipper till.

Finns fler idéer eller förslag på min framtida skult, på hur jag ska låta omvärlden ta del av mitt yttre. Yttra dej! Tack.

Kommentarer
Postat av: Gugge

Hur skulle en snaggning kunna vara lockande?

2008-05-05 @ 12:38:35
Postat av: Peter H

Om du lovar att lägga ut bilder så rekommenderar jag en självklippning.

2008-05-05 @ 13:44:01
Postat av: Annica

Låt håret växa. Det låter som om du har haft kort hår länge. Om det får lite längd kanske ett fall som du aldrig märkt visar sej. Du har väl hört att "kraften sitter i håret". ;-) Kram

2008-05-05 @ 14:15:40
Postat av: Per-O

Jag kan klippa dej!!

2008-05-05 @ 14:53:40
Postat av: Jonny G:son

Hej. Valet är ditt, men låt oss få bildbevis på resultatet.

2008-05-05 @ 19:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0