Blandat smakar gott i örat

Det jag tycker bäst om med min iPod är att den påminner om "blandbanden" från förr.
Men på den tiden kunde man inte trycka på "blanda spår". Jag visste alltid vilken låt som skulle komma. Jag kan än idag när jag hör nån gammal låt tänka "efter den här låten kommer den där låten", vilket den ju inte gör.
Det slumpmässiga valet, det oväntade, kan ibland göra mej smått lycklig.
Tänk om vi kunde skapa en slags "pool" där vi fyllde på varandras iPods.
Faan vad coolt. Överraskningana skulle bli större, därmed också lyckan.
Å andra sidan skulle nog besvikelsen emellanåt bli stor. Men ändå...

Kommentarer
Postat av: Reef

Du mannen. Jag har tänkt tanken typ.

2008-05-02 @ 20:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0