En studie i tantbeteende

Jag är en betraktare.
Jag ser sånt som går andra förbi, eller som andra helt enkelt skiter i.
Jag bryr min lilla hjärna med värdelös information. Ofta.
Jag har, som exempel, flera gånger observerat ett beteende,
jag vill kalla det ett tantbeteende.

Det handlar om användandet av mobiltelefoner.
Ni måste ha sett det, tanter som först pratar i pratdelen av mobilen,
för att sedan föra telefonen till örat för att lyssna, för att sedan flytta tingesten till munnen igen.

Håll.
Den.
Stilla.
Det är en telefon.
Inte en walkie talkie.

Kommentarer
Postat av: Pejlert

Hahahahaha... Jag har också stört mig på detta! En annan variant borde kunna vara att säga åt dom att köpa en längre telefon!

2008-05-28 @ 23:21:01
Postat av: Evis

Jag HAR sett samma sak.

2008-05-29 @ 12:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0