Filmtips

Jag köpte 5 dvd-filmer igår.
Erbjudandet löd: "En film för 50 kr, fem filmer för 150".
Jag inbillar mej att ni fattar vilket del av ebjudandet jag nappade på.

Vanligtvis köper jag sällan filmer. Om jag köper så blir det oftast filmer jag redan sett.
Jag köper favoriter, filmer som jag vill ha kvar, typ arkivera för framtiden.

Men oftast blir det inga filmer alls när dom där lådorna med rea-filmer korsar min väg.
Igår drogs dock mina blickar till en film jag såg för nåt år sen och som jag minns att jag gillade.
Tänkte helt sonika (för att använda ett gammalt skönt uttryck), ändå, låta det bli ett filmtips för Er, bästa bloggläsare.

FILMTIPS:  "I ♥ Huckabees"
Filmen är späckad med "kändisar":  Jude Law, Naomi Watts, Mark Wahlberg, Dustin Hoffman, Lily Tomlin m.fl.

Kommentarer
Postat av: Jock

Jag undrar bara vilka dom andra fyra filmerna var?nyfiken

2008-05-15 @ 17:43:01
Postat av: David

En superb film. Din smak attraherar.

2008-05-15 @ 23:09:32
Postat av: Anonym

"Sonika"

hahahaha.

2008-05-16 @ 15:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0