Jag - Den perfekta mannen

Det är bra med Facebook. Ett internationellt verktyg.
Hade 18 mail idag. Alla talar dom sitt tydliga språk.
Jag ÄR den PERFEKTA MANNEN!!
En samfällig nätbaserad kunskap tycker att jag är:
- Smart
- Cool
- Söt
- Speciell
- Gay
- Ännu mera gay
- Snäll
- "Nice to hang out with"
- Coool (m 3 o´n)
- Kind och kinder är jag också..
- Super good looking
- Loveable
- Bra talare
- Bra vän
- Har toppenhumor
- Dricker som en hel karl
- Kraftfull
- Är ett kap
- m.m...

Hade inte kunnat få till det bättre själv.
Självkänslan är på topp.
Jag i ett nötskal helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: TJ

You perfect man. Såg dej i Svall. Mums. ;)

2008-05-01 @ 23:22:23
Postat av: Anonym

Jag vill tala om att vi är två perfekta. Jag är också perfekt enl Facebook. Hoppas jag inte gör dej besviken. Bra blogg förresten./Tåbbe

2008-05-02 @ 10:37:45
Postat av: Anonym

Jag vill tala om att vi är två perfekta. Jag är också perfekt enl Facebook. Hoppas jag inte gör dej besviken. Bra blogg förresten./Tåbbe

2008-05-02 @ 10:37:56
Postat av: Anonym

Vi är alla perfekta, men på olika vis. /Dippe Diplomat

2008-05-05 @ 14:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0