Pippi-hår. Igen.

Ännu mera hår..

Eftersom min tillgång till ett riktigt liv är begränsat så jobbar jag utav helvete.
Men inte idag. Gick, som bekant, till frisören som kapade barret rejält.
(Faktum är att frisören ifråga garvade åt mej när jag kom in pga hårets längd)
Bestämde mej efter det för att ställa in arbetet (sånär som mötesmedverkan per telefon).

Istället mötte jag solen för första gången sedan Viksjö-björnarna gick i ide.
Det var en hissnade upplevelse. Skönt.
Tog min lilla hund med mej, satte mej/oss på ett berg och insöp atmosfär.

Än en gång händer det...
Mitt babytunna hår bleks på ingen tid alls. Från råttfärgat till pippi-gult/blont på 54 minuter.
Än en gång måste jag ställa mej frågan om jag vill vara blondin.
Än en gång kommer jag att måsta förklara för omgivningen att jag INTE blekt håret.
Än en gång kommer ingen att tro mej.
Än en gång spelar det egentligen ingen roll.
Rod Stewart sjöng att "blondes have more fun". Det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Jonny G:son

Jag tycker det låter ganska sött. Du är ju lite stor för att vara kyckling. Hehe.

2008-05-30 @ 18:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0