Posiposipositiv

Söndag. Har bl.a konverserat med ett antal bekantingar. Tydligen läser
dom min blogg (tackåbock). Jag "signalerar svära och mörker", sa en av dom.
"Jaså, gör jag?" blev mitt svar. "Kanske ibland"...

Ok, jag inser att jag låter som mörkrets härskare emellanåt.
Så är det inte. Har varit. Ibland. Förr. Inte nu.
Är egentligen en glad jävel. Ifrågasätter och bråkar, men glad.
Min blogg är dock ett sätt för mig att ibland låta ventilen pysa lite, att skriva av mig fragment,
att vädra ut en del av den mentala avföring jag håller inom mig.

Glad ibland.
Ledsen ibland.
T o m förbannad.

Men i grund och botten positiv.
Jävligt positiv.

Snart måndag...
Inte fullt lika jävla positivt.
Ok. Svärta it is...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan. Jag tycker du är övervägande rolig och positiv. Inte alls svart.

2008-05-26 @ 00:33:13
Postat av: Ullis

Jag blir iallafall glad när jag tänker på dig! Kram Ullis

2008-05-26 @ 20:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0