I väntan på vadå

Fredag, lördag, söndag, måndag.. 15 tim/dygn.. Jobb, jobb, jobb..
Måndag - lördag 2 x heltid..
Berättar detta endast för Er eftersom jag vill ha beundran för min flit, bekräftelse samt kommentarer som "men hur orkar du", "vad duktig du är", "det visste jag inte om dej", "jobba inte ihjäl dej", "inte visste jag att du var en sån fena på engelska".
- KOM IGEN!! GIVE IT TO ME!!

Övrigt att rapportera:
- Förra veckans hundkalas gick bra. Frank (the dog) nöjd m presenterna + tårta.
- Idag 190 unika (hittills) besökande på bloggen. 207 sidvisningar. "Det tar sej, sa mordbrännaren". Tack förresten. Är smickrad, glad och drabbad av prestationsångest. Ursäktar redan nu att den här veckan kan bli en mer medioker bloggvecka än vanligt.
- Trodde jag såg en gammal bekant i Birsta igår. Tänkte ropa hennes namn, men kom på att hon ju inte vill umgås längre, så varför ropa? Tror det kallas reflex. Ska jag vara ärlig så vet jag inte ens om det var hon.
- Shoppade 2 nya par jeans häromdagen. Köpte en storlek STÖRRE än vanligt. Sorgligt, men sant. Försökte intala mej själv att jag fick mer för pengarna än förra gången jag handlade. Större jeans=mera tyg. Oj så glatt!!
- Skrattade läppen av mej tillsammans med 11 asiater häromkvällen. Dom pratade ett för mej främmmande språk, men jag drogs liksom med. Hoppas "dolda kameran" inte var där.
Kul var det iaf.
- Har fått vinet jag beställt från Australien. Dyrt & gott.
- Hade 37.000 i kontanter i kavajfickan idag. Kände mej som en playboy eller "drugdealer". Fråga inte varför jag hade det.
- Träffade Morgan idag. Bror till Stefan, Micke & Åke. "Kompisar från förr". Helt plötsligt kom han gående i korridoren på mitt jobb. Blev så överraskande glad så jag gav den 190 cm långa hantverkarmannen med hjälm på huvudet en kram. Jag kanske skrämde honom? Men va faan. Hade inte sett honom på typ 10 år, eller mer... Tror grovis-killar behöver lite ömhet ibland.
- Har stämt gitarren. Det var ett tag sen.
- Apropå det så går livet i dur. Utom ett och annat mellanspel som är i moll.
- Var kärleksfulla.
- Puss

Kommentarer
Postat av: Stefan E

Du jobbar förmycket mannen...Du måste chilla...



Jeanstyget är rätt tanke....Jag har kommit fram till samma sak..."mer" till samma pengar = KING!



Aha du sprang på brorsan idag(läs igår..eller hur det nu blir) ;)....

Det var ju meningen att han skulle bli den efterlängtade dottern som far o mor längtat efter...så jag brukar kalla honom Margit...( men säg förfan inte det till honom ) Han e en biff...(lite mindre än mig)..Hen e inte så lätt skrämd...



Härligt att slå ett stämt durackord....

2008-05-13 @ 10:46:33
Postat av: Joakim O

Vad händer med bloggen om du går in i väggen? Coola ner!! Lägger till: Vad duktig du är. hehe./Jocke

2008-05-13 @ 13:34:37
Postat av: Anonym

Najs med tårta till en hund./K

2008-05-13 @ 20:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0