Bekräfta mej! Kommentera!

Men hörninini!! Jag tycker mej kunna skönja att det inte kommenteras lika flitigt längre. Det stör mej. Som jag ser det kan det bero på något av följande alternativ:

1. Ni hatar mej.
2. Ni hatar att kommentera.
3. Ni vet inte hur man gör när man kommenterar.
4. Ni har insett att det är lönlöst att kommentera, eftersom jag nästan aldrig svarar.
5. Ni är trötta på hela blogg-grejen och har slutat kommentera i allmänhet.
6. Ni kommenterar visst, men bara när jag skriver något som är värt att ödsla tid på.
7. Ni sitter fastklämda under något väldigt, väldigt tungt.

Seså. Svara nu. Vilket alternativ är det är det?
Och, inte minst: Behöver ni räddas? Ska jag ringa 112?

Kommentarer
Postat av: Roger

Alt. 7

Jag är en av männen i Tv3´s program som ville ligga under jättetjocka kvinnors gigantiska arslen!! Jag skriver när jag återuppstått.

2008-11-04 @ 18:02:07
Postat av: H

JAG HATAR DIG!!! ;-)

2008-11-04 @ 18:13:02
Postat av: Ullis

Jag ÄLSKAR dig och din blogg! Läser dagligen och skulle kunna kommentera mer. Men man vill ju helst skriva något klokt och något som gör dig glad. Tyvärr tar det ibland för lång tid att komma på vad man ska skriv. Du svarar väl...Men jag tror du blev lite sur på en av mina kommentarer, rätt eller fel!? FORTSÄTT BLOGGA! Du lättar upp min vardag! Puss och Kram Ullis (som hoppas att vi ses snart!)

2008-11-04 @ 20:10:11
Postat av: Pejlert

Jag är i grunden lat och vill konsumera utan att delta...

2008-11-04 @ 20:27:06
Postat av: Jonas

Vi kan väl säga så här: Och hur ofta kommenterar du ?

Eller så Här: Efter att läst dina inlägg, som är så välskrivna, då är kommentarer är överflödiga.

2008-11-05 @ 11:13:24
Postat av: Klasse

2. Jag säger TVÅ. Men tycker om att läsa.

2008-11-05 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0