4

Vadå "fyra"?? Bara undrar... Men får jag en utmaning, så backar jag inte. Framför allt inte när jag är sönderstressad och inte hinner med nånting, ex blogga. Tack, eller nåt, Tobias.

Fyra arbeten jag haft i mitt liv: Radioman/journalist visste ni, men kunde ni ana att det också döljer sej en lärare, en butikschef och en kriminalvårdare bakom fasaden. Det finns ytterligare några yrken i bagaget, men fyra var sagt. 
Fyra filmer jag kan se om och om igen:  Jamen vafaan.."Heat", "En kort, en lång",  "Viva Zapata", Det här funkar inte.. har inte fyra sånna filmer.. Ingen eller massor.. Gick bet!
Fyra städer jag bott i: Härnösand, Sundsvall, Norrköping, Stockholm. 
Fyra tv-serier jag gärna ser: 2 and a half men, Boston Legal, Simpsons, How I met your mother. Och "gärna ser" är helt fel ord i sammanhanget,.  "Hellre amputerar en arm än missar" hade varit bättre. Trots det missar jag hela tiden.
Fyra ställen jag vill åka till: Västindien, New York, en random strand och Coop så jag kan köpa hårdbröd.
Fyra webbsidor jag besöker dagligen: Fyra?!? Festligt, hörni. Dumt!. Det vore lättare att lista de fyra som jag inte besöker.
Fyra favoriträtter: Entrecote, allt med kantareller, Sushi och LAX i alla dess former. Fast alltså, inte lax med bajs eller så. Men ni fattar. 
Fyra ställen där jag trivs: Hemma, borta, i badkar (har inget eget) och på hotell. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0