Med smör på

Jag har äntligen hittat det jag vill ska bli min nästa bostad.
Om det inte vore så att en massa andra människor känner precis likadant så vore saken biff. Men jag har iaf gjort mitt allra bästa för att kanske kunna nå ända fram.

Jag anser mej inte vara särskilt begåvad, men när det kommer till sociala färdigheter så är jag inte helt bakom flötet. Jag älskar att att umgås och träffa människor, både professionellt och privat. Igår när jag tittade på min "nästa bostad" så var P&P (professionellt och privat) ett samspelt team. Dessutom hade dom sällskap av ett kilo smör...

Jamen jävlar så trevlig jag var, satan så jag smörade... Jag beundrade, bekräftade, bejakade, berömde, bockade, bugade och bad (det var inte meningen att det skulle bli massa "b"´n). Jag står inte först i kön, men jävlar vad jag ska lägga strån i kors för att få just den här lägenheten. Om ni så småningom får en inbjudan till min inflyttningsfest, så kommer ni att förstå varför både smör och strån är med som verktyg i mitt strävande.

Hörrninini. Idag är det ju fredag!!!



Kommentarer
Postat av: Stefan E

Med sånt smörande är väl saken mer eller mindre klar...Ser fram mot den inflyttningsfesten...



T.G.F...



2008-10-03 @ 15:44:28
Postat av: Magstar

Steffe, din gamle gamäng. Om inte förr så ses vi då.

2008-10-03 @ 21:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0