Ännu en dos inspiration

Jag fortsätter att lista idéer till blogginlägg. Kanske kommer de väl till pass någon gång. 
Håll tillgodo.

- Leta fram en blogg som skulle kunna beskrivas som din anti-blogg. Din onda (eller goda) tvilling. 
- Berätta om alla cyklar som du har ägt. 
- Beskriv den perfekta pizzan. 
- Ta en bild på ditt ansikte och hår och berätta lite mer om din frisyr. 
- Skriv något om en intressant konstnär, musiker eller författare från Elfenbenskusten, Puerto Rico eller Andorra. 
- Hur många telefonnummer kan du utantill? Vilka då och varför? Tror du att mobiltelefonanvändningen har påverkat vårt sifferminne? 
- Har du någon ovana eller något beroende som du vill bryta? Berätta om hur du har tänkt gå tillväga. 
- Skriv en oanständig limerick om din födelseort. Låt gärna någon gammal kompis eller lokalprofil figurera i versen. 
- Vad lagar du för mat om du vill glänsa med dina matlagningskunskaper? 
- Om du var en sång, vilken sång skulle du vara?

Som ni märker, jag öser ur en aldrig sinande källa av inspiration och skaparkraft. Det är så jag är i min förträffliga enkelhet. Visst känns det bra att vara i min energiskt sprudlande närhet?  ;-)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ett av mina beroenden just nu är att läsa din blogg. Men det ju ganska trevligt så det finns igen plan eller anledning att bli av med det. Ett annat beroende eller ovana eller vad det kan vara är inte att kunna telefonnummer utan personnummer. Ja, i mitt jobb far det ju förbi ett och annat. Tyvärr behagar min hjärna att ofta komma ihåg dessa. Hur blir man av med det?? Kram Ullis

2008-10-02 @ 21:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0