Genombrott/Sammanbrott

Som om jag inte vore tillräckligt trött ändå.
Jag har ju berättat att jag börjat träffa en personlig coach/terapeut. Ikväll var det dax för ännu en mental kölhalning, eller snarare: Idag blev det en mental kölhalning. Efter en timmes samtal så "trycker hon på knappen".  Hon plockar fram essensen till varför jag agerar som jag gör, varför jag behandlar mej själv som jag gör. Jag rasade rakt ner i en avgrund.

Nu borde jag givetvis bjuda in er i mitt allra innersta. "Har man sagt A, ska man säga B".
Men trots allt så är det här "bara" en blogg. Därför stannar jag här.
Men eftersom det ändå är nåt "viktigt" som blottats, så ville jag säga det lilla jag sagt.
Måhända bjuder jag in er lite djupare i mitt liv när det känns "rätt".

Följ magkänslan, döda hjärnspöken.
Må er nödvändiga skönhetssömn infinna sej. G´natt friends.

Kommentarer
Postat av: Mattias

God natt till dej med. Jag tror du reder ut det du funderar på. Du verkar insiktsfull. Lycka till.

2008-09-01 @ 22:49:43
Postat av: NK

detsamma, magstar. vårda dej själv och ditt liv. Krammmmm

2008-09-01 @ 23:52:45
Postat av: Ullis

Ta hand om dig, det kan du bara du tillåter dig!! Allt brukar lösa sig till slut!! Tänker på dig! Puss och Kram Ullis

2008-09-02 @ 20:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0