När humor är som sämst

Mailkorrespondens mellan Tv-man (Erik) och Radio-man (Magstar) en helt vanlig dag då radiomannen vill att tv-mannen medverkar i ett panelprogram. Tv-mannen ber Radiomannen att även tidningsmannen (Björn) ska få vara med. "Vore bra för då kan vi spela tennis efteråt".

Radiomannen skriver:
Magstar låter meddela att eder tennispartner, Björn, också ämnar närvara vid torsdagens sammankomst å radiohuset i Sönnsvall./ Magstar


Tv-mannen svarar:
Fantastiskt! Se till att hålla oss borta från ev. kontorsmaterial bara, i den sinnestämning vi sannolikt kommer befinna oss i vid tillfället finns risk att vi... (trumvirvel) tar alla gem (cymbal).


Radiomannen replikerar:
Den där var nästan lika dålig som mitt skämt i samband med programpunkten Läslust.
"I Thailand har dom inte pocketböcker, där har dom Phuket-böcker". Det vara bara jag som skrattade.....


Tv-mannen svarar igen:
"Phuket-böcker" tyckte jag var kul! Min var enormt mycket sämre. Dessutom gammal, sliten och stulen. Jag lovar att ALDRIG dra den i radio. /sign. "Men det var ändå roligt att komma fram"


Kommentarer
Postat av: Oscar B

Jag tycker det där skämtet om Phuket var ganska kul. Så du är inte helt ensam.

2008-09-03 @ 15:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0