Skitsnack

Jag hade precis satt mej ner på den offentliga toaletten när jag
hörde en röst från toaletten bredvid som sa:
- Hej hur mår du?

Jag är inte precis den typen som brukar konversera med främlingar
när jag sitter på toaletten, men jag vet inte vad som flög i mig för jag svarade:
- Jo då, jag mår väl bra..

Och den andra svarade:
- Vad gör du för någonting då?

Vad var det där för någon dum fråga tänkte jag, men svarade:
- Jo jag är ute och åker med bilen lite.

Det enda jag har i tankarna just nu är att bli klar så fort som möjligt, så att
jag kan gå därifrån, när jag hör att den i båset bredvid ställer en ny fråga.
- Kan jag komma över till dej sen?

Hmm, tänkte jag det där var också en konstig fråga. Hövlig som jag är så svarar jag ändå:
- Nej, jag får besök av några kompisar senare så det går nog inte så bra idag.

Då hör jag den bredvid irriterat säga:
- Du, kan jag ringa upp dej senare? Det är någon idiot i toabåset bredvid som sitter och svarar på allt jag säger till dej". 

Kommentarer
Postat av: Bright

dog av skratt...:D

2008-09-20 @ 11:19:33
URL: http://metrobloggen.se/bright
Postat av: Mattias

HAHAHAHAHAHAHA... Fööör jävla dråpligt!

2008-09-20 @ 14:56:16
Postat av: Ullis

Gud va´roligt, jag dör av skratt!! Men som en väluppfostrad man som du är svarade du förstås. Ha en bra kväll! Kram Ullis

2008-09-20 @ 17:07:37
Postat av: Micke Ericsson

Men M!!! DU ÄR INTE FRISK!!!

2008-09-20 @ 19:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0