Sommar om hösten

Jag skäms, Tror jag. Inbillar mej att jag kanske borde skämmas.
Som radiomedarbetare ska man väl lyssna på programmet "Sommar" i P1. Jag missade alla program, trots en sommar i total lättja. Kanske just därför...

Nu tackar jag gudarna (?) för iTunes där jag "hämtat" en hög med program som jag sakta, men säkert, monterar ner. Dvs jag lyssnar i efterhand. Bra med ITunes eftersom musiken är "bortopererad". Jag har än så länge laddat ner sommarprogrammen med: Pia Johansson, Dolph Lundgren, Robyn Carlsson, Mikael Tornving, Fredrik Lindström och Jens Lapidus.

Lyssningen har utfallit som följer:
- Pia Johansson. Betyg: 3 
- Dolph Lundgren. Betyg: 2 (Så dåligt så det blev underhållande bra)
- Robyn Carlsson. Betyg: 1 (Sjung. "Sångerska, bliv vid din mic")
- Fredrik Lindström. Betyg 5. (Underhållande och lärorikt = Public service)

Imorgon: Mikael Tornving och Jens Lapidus.
Är det nåt program jag inte får missa? Tell me...

Kommentarer
Postat av: Håkan

Glöm inte Mia & Klara.

2008-09-08 @ 23:20:48
Postat av: Stefan E

Peter LeMarcs program får du inte missa...

2008-09-09 @ 00:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0