Tisdagsfyra

Jag går omkring och känner mej lite slö och tråkig som inte bloggar så ofta som jag vill och borde. Några fulltecknade dagar med bostadssökande, jobbande, fixande och trixande och allt för mycket tänkande, avtrubbar tankeverksamheten på annat än det som måste göras, dvs det tidigare nämnda. 

Jag gör, helt sonika, en "tisdagsfyra" så kanske jag kommer igång. 

Tema: Sätt betyg på dig själv!  Jajemensan...

1) Vad ger du dig själv MVG för? 
- Kreativitet och problemlösningsförmåga. 
2) Vad ger du dig själv VG för? 
- Inlärningsförmåga och matlagningskunskap. 
3) Vad ger du dig själv G för? 
- Ordning och reda, samt allmänbildning.
4) Vad ger du dig själv IG för? 
- Uppförande och trafikvett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0