Gnatt

En lång dags färd mot natt. Snart är det natt och onsdag i konungariket Sverige. Jag ligger i min säng. Jobbar och skriver. Har datorn på magen. Trots att jag är singel köpte jag dubbelsäng. Det kanske säger en del. Tänker på min familj och mina vänner. Tänker på insikter. Måste göra en ny avspark. Igen. Det känns vemodigt, men spännande. Det är oundvikligt. 

Trots mitt välmående så grumlas det ibland. Nästan lite "gå-in-i-väggen-känsla". Det var nära ett tag. Vilket nog väldigt få förstår. Jag vill ju bara väl, må bra.

Efter allt som passerat så har jag kommit ut ur skärselden som en starkare människa, men också en människa som vet att vissa saker alltid kommer svida. Delar av mej kommer alltid att längta. Men mitt hem är i mej själv, inte längre i en fysisk plats. 

Den här bloggen är min ventil för saker som alltid bara blir sagda till hälften. Ni får spekulera, eller fråga om det kniper. Era mail och kommentarer skänker mig mycket glädje och i vissa fall har t o m nån tår trängt fram. Det som berör för mycket publiceras aldrig, det suger jag på. Sluta inte skriva eller kommentera. Fortsätter ni, fortsätter jag. Gnatt babes, wherever you are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0