Takfläkt

Ligger och läser inredningstidningar. Söker inspiration för kommande stordåd. Ser mycket som tilltalar och gnuggar sej in i mitt medvetande. Annat bara förkastas och förträngs. 

Mest förträngs det jag ser på sidan 52 i en av tidningarna. Där uppenbarar sej en TAKFLÄKT. Den dåliga smakens paradföremål nummer ett. Har du takfläkt OCH bar med barspegel hemma ska du ha ett kok stryk. Det spelar ingen roll om du protesterar. Smisk på bara stjärten. Har du kombinerat det hela med svart skinnsoffa och glasbord vet jag att du iaf har humor. Alltid nåt.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Dom där takfläktarna med lampor och guld passar på salooner och i horhus. Jag håller med dej.

2008-09-27 @ 22:53:43
Postat av: Matti Berge

Men satan så skönt det kan vara att ha en takfläkt när det är sjukt varmt en sommarnatt och luften står still.

2008-09-28 @ 23:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0