Och tiden går

För tio år sen: 
* Köpte jag mitt första helt egna hus.
* Jobbade jag på Sveriges Radio. 
* Trodde jag att "den rätte" kommit in i mitt liv. 

För fem år sen: 
* Var det mesta upp och ner. Mycket upp, mycket ner. 
* Inbillade jag mig att "det här är livet". 
* Var jag lite väl naivistisk.

För tre år sen: 
* Bodde jag i ett drömhus, men sålde det iaf.
* Förundrades jag över livets tvära kast.
* Fick jag många insikter i ämnet vänskap.

För ett år sen: 
* Slutade jag snusa och röka. Gick upp 10 kg....  :-(
* Hade jag för första gången riktigt tråkigt på jobbet. 
* Var jag ibland fortfarande ganska låg efter allt som hänt. 

För en månad sen: 
* Hade jag fortfarande semester. Jag blev dessutom gudfar.
* Blev Agneta min coach. En ny era inleds. Really good.
* Togs det definitiva beslutet om att flytta. Snart.

Igår: 
* Städade jag hela lägenheten.
* Konstaterade jag hur bra jag börjar må. Känns finfint.
* Träffade jag en kamrat som jag har allt mindre gemensamt med. Synd.

Idag: 
* Ska jag göra nåt som är kul. Vet inte riktigt vad ännu.
* Ska jag snart göra en fantastisk espresso. 
* Borde jag städa förråd. Men jag kommer inte att göra det.

Imorgon: 
* Ska jag jobba igen. 
* Ska jag titta på lägenhet/-er, kanske min nya bostad.
* Ska jag faan fundera på att gå till ett solarie. Börjar vitna.

Kommentarer
Postat av: AC

Det är jäkligt kul med listor.

2008-09-14 @ 13:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0