Dag 3 som ordförande i Ledighetskommitén.

Det är en bra dag idag!
Jag är fortfarande ledig. Åtminstone från mitt vanliga jobb. Imorgon är det dax!

Idag sitter jag och planerar för en utbildning jag ska "hålla i". Förra årets universitetsinsatser har gett en del ringar på vattnet, och nu väntar Hufvudstaden på att intas av mej och hela min briljans..  ;-)
Dessutom måste jag ta beslut om några "extraknäck". Från rena konferencierjobb så blir det allt mer uppdrag som moderator i debatter och liknande. Har ett lyxproblem i hur jag ska balansera mina gager.

Snart väntar: Promenad, fika på stan, en titt på en sommarstuga, biltvätt och ikväll ett "pratjobb".

Mvh Eder Onsdagskille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0