Fotboll & rapport

Tror knappt att det är sant. Jag ska se på fotboll. I verkligheten!
Jag hatar fotboll.

Det är en god vän, Björn, som länge försökt att få mej att följa med, men en kombination av dåligt med tid, uppkomna situationer och mitt ringa intresse för sporten ifråga, så har det inte blivit av. Förrän nu. Jag gruvar mej. 90 jävla minuter av mitt liv ska ödslas på fotboll!! Fattar ni? Jag gör det inte. Jag vet inte ens vilket lag "Giffarna" möter.

Mina ursäkter är tre.
1. Björn är en synnerligen trevlig person.
2. Det hela lindas in i att före matchen så är det middag med vin.
3. Imorgon gästas mitt program av en fotbollsspelare = research på plats!

Återkommer med rapport.
Apropå rapport: Gårdagens middag blev bra. Trerätters middag för 10 personer istället för 6. En utmaning. Det blev lyckat och alla var glada och mätta. Menyn bestod av följande. Förrätt: Gravlaxtoast m skagenröra och löjrom. Varmrätt: Stek av fransyska med rostade rotsaker, kantarellsås och ruccola m. fetaost. Dessert: Mescarpone med grädde och varma hallon.

Mvh Eder Fryntlige

Kommentarer
Postat av: Micke E

ALDRIG? Har du aldrig varit på fotboll? Jag vill inte tro dig. Inväntar din rapport med stor spänning.

2009-04-13 @ 20:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0