Ranelid - En fräsching?

Min "minisemester" (som jag tjatar om gång på gång) föddes, som den minnesgoda bloggläsaren kanske minns, ur flertalet kommentarer om min status. Sammanfattningen av kommenterandet var: Sliten och blek.

Nu har jag, i dagarna tre, andats, mött solen, friserat mej, träffat vänner och försökt bli mitt "gamla vanliga" jag.
Jag tycker själv jag lyckats ganska bra. Men kommentarerna låter inte vänta på sej.
De flesta är positiva såsom: Oj, vad brun du är! Vilken skillnad! Du ser så fräsch ut!

Trots det positiva bemötandet så är det en kommentar jag inte släpper (eller om det är tvärtom?). Jag kan inte riktigt bestämma mej för om den är positiv eller negativ.
Den var kamrat Håkan som med ett leende på läpparna levererade följande: Nämen.. Där sitter ju Björn Ranelid. En halsduk bara, så....

För den oinvigde: Jag hade kavaj och skjorta (lite öppen i halsen).
Förmodar att det är ett erkännande av min solbränna, och ev delar av det blottade bröstpartiet, men annars var det väl inte så mycket Björn? Eller var det nåt med läpparna också? Och/eller frisyren?

Mvh Eder Nalle i ovisshet

Kommentarer
Postat av: P

Mango! Du ÄR en fräsching oavsett du är lik Ranelid eller inte, men det är du inte. /P

2009-04-23 @ 20:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0