Sökes: En inspiratör och guru

Jag är i en estetisk svacka. Jag har inga idéer sådär som jag brukar ha.
Jag velar än hit, än dit och inget blir riktigt bra.
Idag har jag således (igen) shoppat sånt som jag inte alls är övertygad om att jag vill ha.
Jag behöver en guru, nån som inspirerar och ger mej energi, nya tankar och visioner.
Det här är dagens inköp:


- En vaxduk från Åhléns till köket.
- En filt, också från Åhléns
- En röd sittpuff från "Welcome" till vardagsrummet
- Två 3-D "ansikten" i sten (typ) från Mio
+ en kudde som jag glömde lägga fram

Helt ärligt: Jag är inte övertygad om något av inköpen.
Men vet att jag är ett par tusingar fattigare. Dumt!
Är Du den jag söker? Hör av dej till signaturen "Vilse i pannkakan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0