Borde

Märker ni, som jag, att det där fotobloggandet som var så påtagligt för bara en vecka sedan har ebbat ut? Det stämmer. Jag ÄR verkligen ingen fotograf. Vore jag det så borde jag ha både visioner och ambitioner för vad och när jag ska fotografera. Jag borde ha med mej kameran när jag går ut med hunden, när jag träffar andra människor, när jag åker till jobbet osv osv. Men har jag det? Nänämensan. Kameran ligger snällt nånstans (troligen urladdad) och vilar/väntar på min uteblivna iver. Jag ska skärpa mej. Försöka.

Nu ska jag återupprätta min psykiska och fysiska status. Detta sker enligt följande schema: Alvedon, kaffe, promenad, loppisbesök, kanske Birsta och trevligt sällskap. Det sistnämnda är jag lite osäker på...  ;-)

By the way: The work med vardagsrummet har påbörjats. De nya attiraljerna (kuddar, filt osv) har placerats ut. Som väntat känns det inte helt ok. Men va faan... Återkommer i ärendet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0