Årets julklapp!

Tänk så det kan bli...
Idag bjöd jag några vänner på julbord. Vi har samarbetat under året som gått, och nu kändes det på sin plats att avsluta året utan arbetet i fokus. Julbord it is!

Jag inbillar mej ibland (när jag tycker synd om mej själv) att ingen tycker om mej längre, men idag efter avslutat frossande i skinka, sillar, strömming, köttbullar, prinskorv osv så fick jag (vid kaffet) julklappar från vännerna ifråga. JAG FICK JULKLAPPAR! Fattar ni!?

"Varför" frågar vän av ordning. Jo, för att dom tycker om mej...♥

Fjollan Magstar kunde förstås inte låta bli att drälla några tårar, vilket jag säkert också kommer att göra då den ena av de två klapparna ska invigas. Jag fick nämligen (TADAAA!) en spikmatta!! Årets julklapp!! Den andra klappen var en pannlampa, en garant (?) för att jag inte ännu en gång ska falla fritt i mörker och slå sönder ännu ett knä, t.ex.

Kristina, Petter, Björn & Madde. Tack! I love u. Heders!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0